Eckerö Line remontoi, investoi uuteen matkavarauspalveluun ja tarkisti aikatauluja

Eckerö Linen uudistusten lähtökohta on parantaa matkustajien viihtyvyyttä, helpottaa varausten tekoa sekä lisätä tarjontaa kasvavilla matkustaja-, ajoneuvo- ja rahtimarkkinoilla. Näillä uudistuksilla parannamme kannattavuuttamme sekä vastaamme markkinoiden kasvuun ja tarpeisiin, toteaa Eckerö Linen toimitusjohtaja David Lindström. 

Helmikuussa käyttöön otettava uusi, verkkopohjainen matkavarauspalvelu tekee matkan suunnittelun ja varaamisen nykyistä helpommaksi. Palvelu toteutetaan yhteistyössä IBM:n kanssa.

eckeroline_laiva_nordlandia

 eckeroline_laiva_nordlandia

Kuva:Eckerö Line

Tammikuussa avataan m/s Nordlandian remontoidut kokoustilat ja pubi. Muutokset ovat jatkoa uudistustyölle, joka käynnistyi marraskuussa myymäläuudistuksella. Eckerö Marketin uudistuksessa tavoitteena oli parantaa asiakkaiden viihtyvyyttä ja luoda osto-elämyksiä sekä tuoda laaja myymälävalikoima aikaisempaa paremmin esille. Esimerkiksi viinimyymälän pinta-ala kolminkertaistui remontin yhteydessä.

Nordlandian aikatauluun lisätään yövuoroja, joita maaliskuusta alkaen liikennöidään kuusi kertaa viikossa aikaisemman neljän sijaan. Myös Translandia-rahtialuksen aikataulua muutetaan siten, että laiva lähtee aamulla Tallinnasta, eikä Helsingistä, kuten aiemmin on ollut. Näin rahtiasiakkaita palvellaan nykyistä paremmin.

 

Jaa artikkeli