Perjantaina toteutettu nosto-operaatio venyi odotetusta muutamalla tunnilla, mutta rannoille kerääntyneet katsojat jaksoivat odottaa illan hämärtyessä. Ja odottaneet saivat palkintonsa, nostotapahtuma oli todellinen elämys illan pimeydessä.
Domen sanotaan olevan suurin yksitäinen teräs- ja lasirakenne, joka on nostettu laivaan yhtenä kappaleena. Lasikuvun nostamiseen tarvittiin telakan massiivisia nostureita.

Domen alla voi päivällä viettää aikaa lounge-tyyppisesti rentoutuen ja se muuntuu illalla suureksi teatteriksi.
Royal Caribbean International -varustamon ensimmäisen Icon-luokan alus, Icon of the Seas, valmistunee Meyerin Turun telakalta ensi vuoden aikana. Meyer Turku rakentaa myös kaksi muuta Icon-alusta, joiden on määrä valmistua 2025 ja 2026.

Icon of the Seas -aluksen tuotanto käynnistyi Turussa kesäkuussa 2021. Aluksen pituus on 365 metriä ja siihen mahtuu 5600 matkustajaa ja 2300 miehistön jäsentä.
Komean domen lisäksi alukselle tulee ensimmäinen risteilyalukselle tehty vesipuisto, Thrill island. Vesipuistossa on kuusi erilaista vesiliukumäkeä.
