FREJA
  • Navigator
  • Mediatiedot
  • Ota yhteyttä
  • Tilaa uutiskirje
  • Meriliikenne ja varustamot
  • Meriteollisuus
  • Satamat ja logistiikka
  • Turvallisuus ja ympäristö
  • Tutkimus ja koulutus
  • Nimitykset
  • sivusto englanniksi

Miten ADR, RID ja IMDG toteutetaan satamassa?

Sataman toimintaympäristöön keskittyvä turvallisuusseminaarien sarja tarkastelee tänä vuonna yksiköityjen ja pakattujen vaarallisten aineiden kuljetusketjua: ADR, RID, IMDG. Säännösten lisäksi erilaiset ammatti- ja toimialaryhmät ovat keskeisiä yhteisen turvallisuuden tuottajia satamassa. Monitoimijaisessa ympäristössä on tärkeää huomioida myös muut kuin oman työn välittömät yhteistyökumppanit.

Yritysartikkeli

06.09.2022

Fairway Forward 1.9.2022 – Towards zero emissions

Yritysartikkeli

07.06.2022

Navigate 2022 – johtavana teemana merenkulun kestävä kehitys

Yritysartikkeli

01.04.2022

meriverkostot

S/Y Christopher -jahdin peräsimien tiivisteiden vaihto – kuinka jahti päätyi Suomeen?

Viisi vuotta sitten S/Y Christopher -jahti oli Mallorcalla kunnostuksessa ja Baltic Yachts auttoi heitä siellä monissa kunnostukseen liittyvissä asioissa. Samalla Baltic Yachts loi hyvät suhteet kapteeni Mark O’Reillyyn.

Yritysartikkeli

14.06.2021

Kehitys vie logistiikkatoimintojen ulkoistamiseen

Yritysartikkeli

18.10.2019

AVOIMET TYÖPAIKAT

Liikennejohtaja HaminaKotka Satamaan

Blogit

Ulla Tapaninen
13.3.2023

Ulla Tapaninen

Tallinnan teknillisen yliopiston meriliikenteen professori.

Ulla Tapanisen blogipalsta.

Suomen viennin riippuvuus merikuljetuksista laskee koko ajan – Miten tulevaisuudessa?
Ulla Tapaninen
21.2.2023

Ulla Tapaninen

Tallinnan teknillisen yliopiston meriliikenteen professori.

Ulla Tapanisen blogipalsta.

Itämeren meriturvallisuuden kehitys, miten Ukrainan sota vaikuttaa?
Janne Lahtinen
3.2.2023

Janne Lahtinen

Merenkulkuaineiden lehtori, Satakunnan ammattikorkeakoulu
Väitöskirjatutkija, Aalto yliopisto, meriteknologian riskienhallinnan tutkimusryhmä

Tyrskyjä kympin kahvikupissa

The yearbook tells about the activities of significant Finnish maritime companies and organisations. It´s published both in print and online.

Read more at fmc-yearbook.com
  • The Finnish maritime cluster knows collaboration
  • Aid crucial in pandemic survival
  • The world is becoming autonomous
  • “We are not dinosaurs”
  • “The world is getting more complex”

Tilaa Navigatorin uutiskirje

Navigator-lehden maksuton uutiskirje ilmestyy kerran kuukaudessa. Tilauksen voi peruuttaa kirjeen alalaidasta lötyvän linkin kautta.

« maaliskuu 2023 » loading...
ma ti ke to pe la su
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2

Luetuimmat

  • Huoltovarmuuskeskus julkaisi selvityksen merikuljetusten huoltovarmuuskapasiteetista
    28.2.2023
  • RMC:n toimitusjohtajaksi on valittu Mika Nieminen Koneelta
    24.2.2023
  • Merituulivoima on uusi tuotesegmentti meriteollisuudelle
    23.2.2023
  • Väylävirasto vahvistaa merenkulun toimintoja
    24.3.2023
  • Icon-luokan toisen aluksen tuotanto aloitettiin Meyer Turun telakalla
    15.2.2023
Navigator - Twitter

Nimitykset

Meriturvan johtaja vaihtuu
Tallink Siljan Commercial Directoriksi on nimitetty Kalle Katajainen
Kim Salmi Helsinki Shipyard Oy:n toimitusjohtajaksi

Toimitus suosittelee

Mikä on merenkulun tulevaisuuden polttoaine?
HUOLTOVARMUUS: Mikä on riittävä?
EU:n ilmastopaketin kustannukset Suomen meriliikenteelle
EU:n ympäristöneuvosto linjasi Fit For 55 -ilmastopaketin sisältöä – Suomen kaikki tavoitteet eivät toteutuneet talvimerenkulun osalta
Vaasan yliopisto kehittää laivojen vetypolttoainejärjestelmää
Kontteja katoaa mereen aiempaa enemmän
Uusi Aurora Botnia nosti Wasalinen tuloksen ennätyslukemiin
Wärtsilältä ja Stenalta maailman suurimmat hybridialukset
Varustamoille ja aluksille ohjeet kyberturvallisuudesta huolehtimiseen
Koronapandemia ja konttipula eivät pysäyttäneet meriliikenteen kasvua
NavigatorInternational nostoja

Extensive range of Wärtsilä solutions chosen for two Chilean Navy vessels

Baltic Workboats and Työvene Oy establish a joint shipbuilding company

SH Diana floated out of dry dock

Almaco builds the cabins for the Spirit of Tasmania ferries

Ports of Helsinki and Tallinn to receive CEF funding

Fairway Forward event 2022

Meyer Group – Readjustment to New Challenges

Deltamarin to design climate-friendly train ferry for Fennorail

The second hybrid ro-ro vessel delivered to Finnlines

Shipowners ́Associations stand behind EU sanction package

Norsepower announces the installation of Rotor Sails on the world’s largest short sea ro-ro vessel

Celebrity Cruises Celebrates International Women’s Day Having Achieved 32% Female Bridge Officers

Wärtsilä and Grimaldi unveil new filter system

Maersk Accelerates Fleet Decarbonisation with 8 Ocean-going Methanol Operated Container Vessels

VARD to build largest yacht in the world – Somnio

Helsinki Shipyard: Back in business with full speed

Navigatormagazine

Julkaisija

Osakeyhtiö Laivastolehti

Kustantaja ja toimitus

Omnipress Oy
Yhteystiedot


Tietosuojalauseke

Tilaa Uutiskirje

Aiheet

  • Meriliikenne ja varustamot
  • Meriteollisuus
  • Satamat ja logistiikka
  • Turvallisuus ja ympäristö
  • Tutkimus ja koulutus
  • Nimitykset

Mediamyynti

Otso Aunola
Puh. +358 (0)46 560 4044
otso.aunola@omnipress.fi

MEDIAMYYNTI

Päätoimittaja

Kari Martiala
puh. 358 20 770 3146
GSM 045 675 7122
kari.martiala(at)omnipress.fi

Yhteistyössä

Meriliitto_logo Meriteollisuus_logo suomen_varustamot_logo laradi_logo satamaoperaattorit logo suomen_satamaliitto_logo logy_logo shipbrokers logo FTA-logo
Varustamosäätiö
Meriupseeriyhdistys ry Meriupseeriyhdistys ry
Laivapäällystöliitto_navigator
Konepäällystöliitto
Luotsiliitto.
Mediatalo Keskisuomalainen
X

Tilaa uutiskirje

Navigator-lehden maksuton uutiskirje tuo ajankohtaiset artikkelit suoraan sähköpostiisi noin kerran kuukaudessa.

Kiitos, uutiskirjeen tilaaminen onnistui.

Tilaaminen epäonnistui. Tarkista sähköpostiosoite ja yritä uudelleen.